Adeverinta de primire si plata deseuri – Program

Program Adeverinte de primire si plata deseuri

Aplicatie care tine evidenta adeverintelor de primire si plata emise spre populatie, aferente achizitiilor de materiale reciclabile.

Facilitati

  • Inregistrarea facila (rapida) a adeverintelor.
  • Inregistrarea mai multor tipuri de materiale pe aceeasi adeverinta.
  • Calculul automat al retinerilor la sursa – taxa de mediu si impozit.
  • Posibilitatea inregistrarii mai multor unitati, fiecare cu punctele de lucru proprii, nomenclatoare proprii
  • Listarea rapoartelor necesare, precum: adeverinta in sine, centralizator sume pe CNP pe perioada, borderou de achizitii deseuri (pe zi sau pe perioada), cu grupare pe tip de material, pret etc..
  • Export in excel a rapoartelor
  • Nomenclatoare de: unitati, persoane, puncte de lucru, gestionari, materiale cu preturile lor unitare.

Aplicatia isi propune sa vina in sprijinul agentilor economici care-si desfasoara activitatea in domeniul reciclarii materialelor, si care trebuie sa faca raportari catre administratia financiara. Cu aceasta aplicatie munca dumneavoastra de birou va fi usurata substantial.

Download Aplicatie

Descarca versiunea 1.1.2 (din data de 27.02.2012)

Au fost implementate o serie de facilități noi! Pentru a consulta lista de modificari accesați forumul.

Downloads: 1501

9 thoughts on “Adeverinta de primire si plata deseuri – Program”

    1. Buna ziua, suntem aproape de a oferi spre descarcare de pe internet, prima versiune a acestui program.
      Ne straduim sa fie cat de curand.
      Vom publica o adresa de web de unde se va putea descarca kitul aplicatiei.

  1. buna ziua
    sunt foarte interesata de program
    puteti sa-mi spuneti cand este gata programul deoarece il astept cu nerabdare
    mersi mult

    1. Buna ziua, pe scurt – cateva retusuri si am sa public kit-ul aici pe acest blog, dupa care, urmeaza o perioada de “feed-back” de la utilizatori in care vom corecta eventualele nereguli.
      O sa existe si un forum de discutii pe aceasta tema.
      Actualizarea aplicatiei la o versiune noua va fi simpla.
      Fiecare persoana care a lasat aici un mesaj va primi un e-mail (completat in momentul postarii mesajului) de instiintare in momentul publicarii.

  2. programelul este ok dar:
    1)
    in cazul in care cumpar programul nu vreau sa ma accesez la net ca sa pot lucra
    2)nu se incarca fisierele xml
    eu am incaput sa lucrez cu celalalt program si am stocate baza de date de la gefact.com si as fi dorit sa incarc baza de date la acest program
    3) doresc sa pot salva datele intr-un fisier iar in caz de am probleme sa pot da restaorare date
    4)ar fi bine ca in nomencalator sa poti selecta la meta, doze,sarma etc taxa de 3% si in cazul in care bagi app sa o ia direct
    5)daca a-ti putea baga facturi de intrare si de iesire de la furnizori nu numai persoane fizice
    6)si sa calculeze zilnic in functie de intrarile de la furnizori+app-facturi iesiri =fise de magazie pe produsele din nomenclator
    atunci as putea spune ca ar fi un program aproximativ complet de gestiune pentru cine lucreaza in domeniu

    1. Buna ziua,
      1) In mare parte, se poate. In momentul in care se plateste licenta, am sa fac verificarea pe net sporadic, o data la cateva zile, si daca nu exista conexiune la internet, am sa reincerc in alta zi. Deci gasim o solutie de compromis, insa total deconectat, mai greu… Eu prin accesul la net validez licentele. Ramane sa vedem ce solutie convenabila gasim.
      2) Incarcarea din fisierul XML am verificat-o. Atentie la filtrul din aplicatia noua care afiseaza adeverintele doar din luna curenta. Puteti selecta din lista derulanta “Afiseaza tot”.
      3) Optiunea de salvare a datelor cu siguranta va fi implementata. Foarte curand.
      4) Nu am inteles in intregime. Eu stiam ca taxa de mediu, 3% este valabila pentru orice tip de material, si da, in principiu este presetata de aplicatie la 3%.
      5) Da, putem modifica pentru ca, furnizorul de material sa fie persoana juridica. Cu facturile nu am prins ideea.
      6) Deci o fisa de magazie pe material, cat este pe stoc in functie de achizitii si vanzari.
      7) Centralizatorul pentru clienti si furnizori iarasi este realizabil.

      As dori sa mutam discutia pe http://tibi78.dyndns.org/adeverinte/forum (forum), va rog sa va inregistrati pentru ca acolo redirectam toti utilizatorii, pentru discutii. Multumesc.

      Daca sunteti de acord, astept pe mail arhiva cu fisierul XML salvat din aplicatia de pe gefact.com
      Vreau sa verific ce anume nu a functionat la importul de date.

  3. si am uitat sa poti da centralizator pentru clienti si pentru furnizori………………..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *